Inpakstress - Reisverslag uit Assen, Nederland van Josien en Kim - WaarBenJij.nu Inpakstress - Reisverslag uit Assen, Nederland van Josien en Kim - WaarBenJij.nu

Inpakstress

Door: Josien

Blijf op de hoogte en volg Josien en Kim

04 Maart 2018 | Nederland, Assen

Hallo allemaal. Leuk dat je ons gaat volgen.
Woensdag vertrekken we voor 3 weken naar Vietnam en Cambodja.
Onze reis begint in Hanoi en vanuit daar hebben we voor 1 nacht een hotel en daarna hebben we niets gepland.
Niets gepland?? What zullen jullie denken?? Josien en niets plannen? Ja lieve mensen ik stap uit mijn comfort zone en geef me over
Stiekem heb ik van de week wel een beetje zitten kijken wat slim is om te doen maar ik ga ongepland op vakantie.
En dan hebben we ook nog het verhaal backpack.
Kim heeft al vaker gebackpackt en die gooit dinsdag haar spullen erin en go terwijl Joss al weken aan het denken is.
Conclusie: de tas is al 5 keer in en uitgepakt
Mirjam en Machiel hielpen lijstjes maken en papa en mama hebben alles ook nog even bekeken. Hahahaha. Mijn tas is nu klaar 4 dagen van te voren en 13kg. Jaaaa ik weet het. Jullie zijn trots.
Tot volgende week vanuit Vietnam
Xx Josien


  • 04 Maart 2018 - 17:07

    Inge:

    Wauw wat knap Jolien! Ben echt trots. Ik wens jullie heel erg veel plezier met deze fantastische reis. Geniet ervan meiden!

  • 04 Maart 2018 - 17:13

    Nathalie:

    Ik krijg al helemaal de kriebels ! Wat fantastisch dat jullie dit gaan doen! Ik wens jullie heel veel reis plezier en natuurlijk een reis waar jullie over 10 jaar nog over napraten. Heel veel succes! Ik kijk uit naar het volgende reis-verhaal.

  • 04 Maart 2018 - 17:31

    Flo:

    Leuk lieverds. Tja de tas klaar maken is al uitdaging 1

  • 04 Maart 2018 - 18:58

    Katinka:

    Hee meiden geniet er lekker van. En Josien.... dapper om uit je comfort zone te stappen maar jij kan Dit!!! Ben trots op je en heel veel plezier. En voor Kim, trek josien maar aan d'r haren mee als de grens van haar comfort zone zich optrekt..... dikke smok voor jullie allebei.

  • 05 Maart 2018 - 13:43

    Jaap:

    Josien de planner en Kim de “we zien wel” Tegenpolen, allebei een beetje geven en nemen dan komt alles goed. Stiekum wel een beetje blij dat er toch iemand een beetje voorbereid is.

  • 05 Maart 2018 - 21:45

    Marja:

    Meiden heel veel mooie avonturen en een gave reis gewenst! Ik zie uit naar de reportages! X

  • 12 Maart 2018 - 11:25

    Hilda:

    Nu heb ik de foto's ook gezien! Fantastisch!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Assen

Josien en Kim

Actief sinds 04 Maart 2018
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 5487

Voorgaande reizen:

07 Maart 2018 - 28 Maart 2018

Backpacken door Vietnam en Cambodja

Landen bezocht: