Voedselvergiftiging - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Josien en Kim - WaarBenJij.nu Voedselvergiftiging - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Josien en Kim - WaarBenJij.nu

Voedselvergiftiging

Door: Josien

Blijf op de hoogte en volg Josien en Kim

18 Maart 2018 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Onvermijdelijk bijna met die gekke darmen van mij dat ik ziek zou worden. Heb ontzettend goed op gelet maar tijdens ons bezoek aan de killing fields werd ik onwel. Helaas heb ik daardoor de killing fields niet gezien maar op een bankje doorgebracht. Wel de audio geluisterd en Kim heeft de tour wel gedaan en het s21 museum bezocht .
Het maffe is is dat we allemaal veel weten wat er bijvoorbeeld in de tweede wereldoorlog is gebeurt maar dat de meeste mensen niet weten wat er in Cambodja is gebeurt in de jaren 70.
Er was een hele vervelende leider popot die hele gestoorde ideeën had over hij Cambodja wilde hebben. Hij haalde complete steden leeg om mensen te laten werken op het land en bracht mensen naar kampen waar ze werden vermoord. Er zijn meer dan 3 miljoen Cambodjanen vermoord en er zijn meerdere killing fields in Cambodja.
Het heeft indruk gemaakt en de bevolking leid nog steeds onder deze gebeurtenissen
De foto's zijn niet heel prettig maar het is goed te weten wat er zich heeft afgespeeld.
Ik ben helaas nog steeds ziek maar we reizen wel door.
We zijn nu in Ho chi mingh en gaan morgen naar Da Nang vliegen. Hopelijk zal ik dan weer op de been zijn om de schoonheid van Vietnam te zien.
Tot snel xx josien

• 18 Maart 2018 - 15:42

Marja:

Heftig zeg! Beterschap!

• 19 Maart 2018 - 17:53

Jolien:

Ha dames!
    Wat mooi om alles mee te kunnen lezen en zien!
    Maar Josien, Dit bericht is echt minder mooi...hoop van harte dat je er snel weer over heen bent.

Ondanks dit bericht, geniet er ontzettend van en ik blijf jullie berichten lezen!

• 20 Maart 2018 - 20:04

Trijnie Tillema:

Beterschap Josien!
    Killingfields is super indrukwekkend, zo vreselijk wat erin Cambodja is gebeurt.

Groet, Trijnie

• 21 Maart 2018 - 09:54

Hilda:

Wat naar voor je dat je ziek bent. Ik hoop dat je je inmiddels alweer wat beter voelt? Indrukwekkende reis dus zo te lezen voor je. Hoop je gauw weer te zien.